بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 برنامه نویسی واقعا همه جا هست. اگر به رشته پزشکی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  علاقه دارید، یادگیری نحوه کدنویسی نیز می تواند برای شما بسیار مفید باشد. حتی اگر دوست دارید روی علوم کامپیوتر و توسعه نرم افزار تمرکز کنید، می توانید دانش خود را در هر دو زمینه به کار ببرید.

 

توسعه دهندگان تخصصی وظیفه توسعه و نوشتن کدهایی را سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  بر عهده دارند که دستگاه ها و ماشین هایی را که توسط پزشکی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند قدرت و کنترل می کند.

 

فکرش را بکنید...همه این ماشین ها و دستگاه ها توسط نرم افزار کنترل می شوند و یک نفر باید آن نرم افزار را بنویسد. سوابق پزشکی نیز توسط سیستم های تخصصی ایجاد شده توسط توسعه دهندگان ذخیره و ردیابی می شوند. اگر تصمیم بگیرید این مسیر را دنبال کنید، ممکن است شما باشید. هیجان انگیز به نظر می  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان رسد، درست است؟

 

با توجه به مقاله علمی کاربرد فنون کامپیوتر در پزشکی:

 

کاربردهای عمده کامپیوتر در پزشکی شامل سیستم اطلاعات بیمارستانی، تجزیه و تحلیل داده ها در پزشکی، محاسبات آزمایشگاهی تصویربرداری پزشکی، تصمیم گیری پزشکی به کمک کامپیوتر،سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  مراقبت از بیماران بدحال، درمان به کمک کامپیوتر و غیره است.

فارماکولوژی

برنامه نویسی و علوم کامپیوتر را نیز می توان برای توسعه داروهای جدید در زمینه فارماکولوژی به کار برد.

 

نمونه قابل توجهی از آنچه می توانید با یادگیری نحوه کدنویسی در این زمینه به دست آورید در این مقاله توسط MIT News ارائه شده است. این توضیح می‌دهد که چگونه یک کارشناس ارشد MIT، کریستی کارپنتر، در سال 2019 از علوم کامپیوتر برای تولید «داروهای جدید و مقرون‌به‌صرفه‌تر» استفاده می‌کرد. کریستی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  اشاره می کند که:

 

هوش مصنوعی، که می تواند به محاسبه ترکیب ترکیباتی که برای یک داروی خاص بهتر است کمک کند، می تواند زمان آزمون و خطا را کاهش دهد و به طور ایده آل روند طراحی داروهای جدید را تسریع کند.

مثال دیگری از کاربرد واقعی برنامه نویسی در فارماکولوژی مربوط به پایتون است (بله، پایتون کاربردهای زیادی دارد!). در میان داستان‌های موفقیت‌آمیز آن، متوجه می‌شویم که پایتون توسط AstraZeneca برای توسعه تکنیک‌ها و برنامه‌هایی انتخاب شده است که می‌تواند به دانشمندان کمک کند تا داروهای جدید را سریع‌تر و کارآمدتر کشف کنند.

 

اسناد توضیح می دهد که:

 

برای صرفه جویی در زمان و هزینه در کار آزمایشگاه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ی، شیمیدانان تجربی از مدل های محاسباتی برای محدود کردن حوزه داروی خوب استفاده می کنند، در حالی که همچنین تأیید می کنند که نامزدهایی که باید آزمایش شوند، تغییرات ساده ای از ساختار شیمیایی پایه یکدیگر نیستند.

اگر علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی برای پزشکی یا رشته های مرتبط با سلامت هستید، این یک دوره رایگان در کانال YouTube FreeCodeCamp در مورد برنامه نویسی برای تصویربرداری مراقبت های بهداشتی است:

 

PyTorch و Monai برای AI Healthcare Imaging - دوره یادگیری ماشین پایتون

تحصیلات

8---تحصیلات

از برنامه نویسی می توان برای ایجاد ابزارهایی استفاده کرد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  که به معلمان و دانش آموزان کمک می کند تا تجربه یادگیری موثرتر و جذاب تری داشته باشند. آموزش کدنویسی به دانش‌آموزان، مهارت‌های حل مسئله را نیز در آنها توسعه می‌دهد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که برنامه نویسی می تواند برای آموزش مفید باشد؟ خوب، اجازه دهید به شما بگویم که این است و بسیار مهم است. چرا؟ زیرا ابزارهای یادگیری دیجیتالی که امروزه دانش آموزان و معلمان استفاده می کنند توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده اند.

 

هر بار که دانش آموزی یک برنامه آموزشی را باز می کند، یک پلت فرم آموزشی مانند freeCodeCamp را مرور می کند، روی یک تخته سفید دیجیتال می نویسد، یا از طریق یک پلت فرم جلسه آنلاین در کلاس شرکت می کند، برنامه نویسی این امکان را فراهم می کند.

 

به عنوان یک برنامه نویس یا معلمی که می داند چگونه کدنویسی کند، می توانید برنامه عالی بعدی را ایجاد کنید که تجربه یادگیری دانش آموزان را در سراسر جهان افزایش می دهد.

 

شاید این یک برنامه یادداشت برداری، یک پلت فرم یادگیری سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  آنلاین، یک برنامه ارائه، یک بازی آموزشی یا هر برنامه دیگری باشد که می تواند برای دانش آموزان مفید باشد.

 

نکته مهم این است که آن را با دانش آموزان در ذهن ایجاد کنید، اگر هدف شما ساختن چیزی شگفت انگیز است که خاطرات ماندگاری ایجاد کند.

 

اگر آن را تصور می کنید، می توانید آن را با کد ایجاد کنید.

 

معلمان همچنین می توانند به دانش آموزان خود نحوه کدنویسی را آموزش Programming teaching sites for children  دهند تا مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهند و مهارت های مهم برای آینده خود را به آنها آموزش دهند.

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: